— Розгорнути навігацію і новини —

Про компанію

Фінська компанія Skaala - сімейне підприємство, що сягає корінням в традиції середини XX століття, що вміло поєднує багатий столярний досвід з новітніми технологіями.

Продукція компанії користується широким попитом не тільки на внутрішньому ринку, де Skaala вже давно зайняла лідируючу позицію. Завдяки високій якості виробленого товару, компанія активно виходить на міжнародні ринки, продукція вже давно експортується до Швеції, Великої Британії та Росії. Зараз компанія стрімко заходить на ринок України, цей процес здійснюється за допомогою дилерів, які перебувають в перерахованих вище країнах.

Свою популярність Skaala заслужено отримала за рахунок високої якості своєї продукції, її енергоефективності, економічності і продуманої, системної програми обслуговування.


 
Історія компанії

Свій шлях до розвитку компанія почала в середині минулого століття в маленькому фінському містечку. А саме в 1956 році, Отто Хаутанен відкрив локальну практику по столярному виробництву. На той момент в перелік продукції, що виробляється входили прасувальні дошки і проста садові меблі. Дерев'яні вікна та двері почали з'являтися серед інших товарів тільки на початку 60х.

У 70х попит на двері і вікна почав зростати, і вони поступово витіснили виробництво інших товарів. У 1977 до діяльності Отто приєдналися його старші сини, так почав розвиватися сімейний бізнес, який до нашого часу зміцнів і придбав свою широку популярність на світовому ринку.

У 1980х розвиток почалося з максимальної автоматизації виробничої частини, якісного і кількісного збільшення обсягів виробленої продукції. Пріоритетним стало віконне виробництво. Компанія почала зростати, з'явилося програмне забезпечення для управління виробництвом.

В середині вісімдесятих була запущена перша лінія по виробництву вікон з нестандартними розмірами, в кінці 80-х - друга. Тоді ж компанія запустила роботу в напрямку обробки скла та створення власних склопакетів. Старанна праця і співпраця з місцевими столярними заводами привели компанію до числа популярних представників середнього бізнесу кінця 80х.

Економічна криза початку 90-х сильно похитнула галузь, однак, не огляду ні на що, компанія продовжувала нарощувати виробничі потужності, зміцнюючи свої позиції на ринку. Компанія збільшила виробництво і запустила новий напрямок пов'язане з обробкою поверхонь з машинним зором, розробила свою систему по зняттю вимірів з вікон, поставила на потік виготовлення продукції, вклала кошти в напрямок по обробці поверхонь. Компанія Skaala завжди йшла в ногу з часом, в середині 90-х тут впровадили нову (на ті часи) систему з планування ресурсів, а систему продажів повністю перевели на комп'ютерну основу.

1999 рік виявився найбільш яскравим у розвитку компанії, в цей рік була запущена нова лінія обробки, відкрито ще один напрямок - виробництво дверей (балконних і вхідних), почалося будівництво заводу для самостійного виробництва склопакетів. Skaala офіційно стала брендом і зробила перші кроки в напрямку розвитку експортної діяльності.

У 2000х Skaala стає Деревообробної компанією Фінляндії, а на ринку Північних країн, вже у вигляді концерну, вона входить в число найбільших виробників, паралельно отримуючи сертифіковане право на управління якістю в усіх галузях своєї деятельності.В 2001 році компанія збільшує обсяги виробництва за рахунок розширення заводів . Створюються нові робочі місця. У 2003м запускається завод-виготовлювач коробок.У 2005м в Великобританії і Швеції відкриваються дочірні підприємства компанії з експорту. Паралельно з цим починається монтажна діяльність компанії, починається виробництво міжкімнатних дверей, впроваджується система ERP.

У 2006му році Skaala набуває завод в Kuortane і запускає новий завод в Ylihärmä. Починає розширюватися представницька мережа компанії.

2007 рік не менш продуктивний, в світ виходять нові колекції: Skandia, Tradia і Familia, формується власна класифікація продукції: Alfa, Beeta і Ganmma. Отримано Національна премія за створення вікон з найвищими показниками енергоефективності. Skaala входить в трійку найбільших компаній-виробників в країні.

У 2008 році запускається новий напрямок - виробництво енергозберігаючих вікон. Паралельно, у володіння Skaala переходить фінська компанія Karvia Ikkunat Oy.

У 2009м - розробляються і починають вироблятися склопакети з теплими рамами, облицювання алюмінієм балконні та вхідні двері, вікна і двері класів Alfa і Beeta, все розробки орієнтовані на підвищення енергоефективності продукції. У Швеції відкривається А / Про Skaala Fönster och Dörrar Ab.

Успішно пройшовши тестування ТМ вікна Skaala Alfa, єдині з усіх учасників, отримують 5 зірок за якість.

У 2010 році відкривається новий завод з виробництва деталей з алюмінію, паралельно Skaala впроваджує систему Green Field & Factory, демонструє нову розробку - енергозберігаюче, незамерзаюче вікно Skaala Frostfree, яке, згодом, отримує премію Innosuomi.В 2011 - створюються компанії з організації продажів і обслуговування продукції в країнах Європи.У 2012м - виробництво склопакетів для виробів класів Alfa і Beeta переводять на технологію Superspacer. Створюється Skaala Akatemia - система навчання, розроблена спільно з Університетом міста Васса.

На виставці Finnbuild представлені енергоефективні вікна нового покоління E30 і E40. Проводиться найбільша в історії операція з енергозберігаючим вікнам (8M €).

На сьогоднішній день, Skaala активно займається міжнародною діяльністю. Бере участь у всіляких виставках, програмах тестування якості, на рахунку підприємства вже є велика кількість різних нагород в усіх напрямках діяльності. Компанія продовжує свій розвиток, її відповідальна і економічно рентабельна діяльність спрямована на забезпечення високої конкурентноздатності, впровадження новаторських ідей, сприяння фінському виробництва і благополуччя громадян.

Наші завдання

Основна мета компанії - надати своїм клієнтам найбільш конкурентну і високоякісну продукцію, що відповідає високим стандартам і йде в ногу з часом.

Наше бачення

У своїй виробничій ніші Skaala виступає надійним інноватором, що несе відповідальність за свої ідеї і продукцію.

Наша стратегія

  1. Вся наша продукція виробляється на благо клієнта, але не на шкоду навколишньому середовищу.
  2. Головні вимоги до нашого персоналу - високий професіоналізм і постійний розвиток.
  3. Безперервне вдосконалення продукції для збереження високої конкурентоспроможності компанії
  4. Головний орієнтир компанії - новаторські ідеї Clean Tech.

Наші цінності

  • Клієнтоорієнтованість і індивідуальний підхід до кожного, хто до нас звернувся.
  • Професіоналізм і прагнення постійно осягати щось нове.
  • Конкурентноздатність і необхідність бути в топі всіх рейтингів.
  • Безперервне, стабільний розвиток